
Naplata objedinjenih troškova stanovanja
Grad Karlovac, odnosno TD Inkasator d.o.o. ogledni je primjer objedinjene naplate u RH-oj. Predsnoti objedinjene naplate su: značajna ušteda, jednostavna primjena, poboljšana kvaliteta podataka i plaćanje objedinjenih naknada na jednom mjestu.
Objedinjena naplata troškova stanovanja u Karlovcu obuhvaća naplatu pričuve i slijedećih komunalnih usluga:
– GRAD KARLOVAC………………………………….komunalna naknada
– VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o………….voda i odvodnja, naknada za održavanje vodosustava i naknada za investicije u vodoopskrbi
– ČISTOĆA d.o.o…………………………………………odvoz komunalnog otpada
– HRVATSKE VODE…………………………………..naknada za uređenje voda
– HEP KARLOVAC……………………………………..stubišna struja
– CENTRALNE GARAŽE…………………………… naknada za troškove centralnih garaža
– SERVISI ZA ČIŠĆENJE………… ………………. čišćenje stubišta
Mjesečni obračun usluga obavlja se po parametrima dostavljenim od strane, gore navedenih, korisnika usluga objedinjene naplate. Složeni mjesečni obračun za oko 35.000 korisnika ( građanstvo i poslovni prostori ) rade zaposlenici TD Inkasator d.o.o. uz kompletnu informatičku podršku programske kuće Libusoft cicom d.o.o. iz Zagreba. Društvo sa ograničenom odgovornosšću INKASATOR d.o.o. Karlovac osim za svoje osnivače, vrši usluge naplate naknade za uređenje voda za HRVATSKE VODE. Osim toga Inkasator naplaćuje naknadu za troškove centralnih garaža, troškove čišćenja stubišta te pričuvu.